Ajattelin nyt näin ensi alkuun esitellä oman kotini sisustuksen. Täälläkaikki on tehty pienellä rahalla, joko saatu taikka sitten ostettu alennuksista tai kirppareilta. Ja koska vuokralla asutaan ei seiniin,lattioihin, kaapinoviin tai muihin pysyvimpiin rakenteisiin oo voinu kajota. Mut kuitenkin, asunto on kolmio ja neliöitä on se 73,5m2.

 

Olohuone

Meitin olohuoe (niin ku kuvistakin näkyy) on vähän sekasessa kunnossa. Muutenki musta jotenki tuntuu et siitä on mahdoton saada selkeetä, mutta toisaalta tykkään siitä aika paljon ihan tollasenaankin. Toi olohuone on tavallaan kuin kahtiin jaettu ihan vaan sen takia ku yksinkertasesti nuita kalusteita ei saa laitettuu toisellepuolelle huonetta. Onneks kuitenki mun harrastuksen myötä saatiin käyttöön koko olkkari. Tanko mahtuu sopivasti toiselle puolelle huonetta. (Nii ja tanko tanssista tuun tekemän postauksen viellä jossain välissä.)

Jos mun tosta olkkarista pitäis valita lempi esine, ni niitä olis kaksi. Vanha katto kruunu ja toi mun tankoni.

DSCN0012-normal.jpgDSCN0030-normal.jpg

 

DSCN0029-normal.jpg   DSCN0041-normal.jpg

(mulle hyvin tärkeä kuntoilu välinen, tanssi tankoni.)                             (silmäteräni, olkkarin kattokruunu)

Eteinen

Eteisessä ei oo meidän käsiälää kuin matto,lipasto ja juliste. Nii ja sitten se mun kuollu orkidea siinä lipaston päällä, mut tuun varmaanki siihen jonkun söpön hyasintin viellä tällä viikolla laittamaan.

Se mitä ny tosta kertoa ossaan on se että iso on ja kätevän mallinen. Eipä siintä oikee mitää kerrottavaa keksi.Lempi esine on ehdottomasti toi goldencapin juliste ku se antaa nii mukavasti väriä ja miellyttää vaa jotenki tota mun silmääni.

DSCN0033-normal.jpg

Keittiö

Keittiöstähän mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa. Se on todella tyhmän mallinen, aivan liian vähän kaappitilaa ja niin kauhian pieni. Siellä on tosi vaikee kokata, eikä todellakaan voi suurta määrää ihmisiä kutsuu syömään. No iso jääkaappilöytyy sentään vähäsen lohduttamaan.

DSCN0075-normal.jpg

Suihku/kodinhoitohuone

Tä on minusta ehkä paras osa kotia. Se et kerrostalo asunnossa sulla on suihku ja wc erikseen. Ja se oli kyllä varmaan painavin syy miksi tänne muutettiin, tietenkin heti halvan vuokran jälkeen. Harmi vaan ettei sekään enää auta mua lohduttamaan tän kodin suhteen.

DSCN0039-normal.jpg

 

Makkaria ja vessaa en viitsinyt kuvata koska henkilökohtaisesti inhoon ite niitä aika lailla. Niisä ei oo mitään erikoista tai hienoa. Täynnä esineitä jotka ei todellakaan sovi yhteen. Ja ku sitä kiinnostusta ei oo enää laittaa tätä kämppää hienoksi ni oon päättänyt antaa olla vaan. On meilä sitte myös tääl viellä tietokone/vierashuone ja iso parveke, missä ja molemmissa vähän tätä sekavuuden vikaa.

Luultavasti me tullaan muuttamaan täältä pois heti ku mahdollista. Ollaan jo reilu vuosi asuttu mutten oo viellä kertaakaan tuntenut, että tä ois mun koti. En viihdy sitten yhtään. Mut toivon mukaan unelmat toteutuu pikku hiljaa, ja kohta saan olla jossain korvessa punasen pirtin ja perunamaan emäntänä.